Kariera
Naszym celem jest ciągły, dynamiczny rozwój. Naszą ambicją jest pozostanie na szczycie liderów na rynku nieruchomości. Do naszego zespołu szukamy najlepszych – ambitnych, zaangażowanych, energicznych oraz rzetelnych i odpowiedzialnych osób. Cenimy także kreatywność i chęć współtworzenia najwyższych standardów pracy.
Jeśli jesteś taką osobą, a także potrafisz systematycznie i odpowiedzialnie podchodzić do realizacji celów, umiesz korzystać z nowoczesnych narzędzi marketingowych i dbasz o swój rozwój osobisty (proponujemy profesjonalne szkolenia) – napisz do nas rekrutacja@vea.pl dodając klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych.
Oferty pracy
Sprawdź, kogo aktualnie poszukujemy do Zespołu
Program stażowy w VEA Nieruchomości
Twój zakres obowiązków
- Praca stacjonarnie w biurze w ścisłym centrum Warszawy. Praca przy komputerze jak również w terenie podczas pozyskiwania nieruchomości
- Aktywne pozyskiwanie najatrakcyjniejszych ofert nieruchomości na terenie Warszawy w celu organizacji transakcji kupna-sprzedaży
- Prezentowanie innych nieruchomości przeznaczonych do transakcji
- Wsparcie w procesie analizy warszawskiego rynku nieruchomości
- Przygotowywanie dokumentacji i opisów ogłoszeń dla wystawionych ofert sprzedaży nieruchomości
- Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją
Nasze wymagania
- Wysokie zainteresowanie branżą nieruchomości i zorientowanie na sukces
- Samodyscyplina, dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie
- Wysoka kultura osobista
To oferujemy
- Rozwojowy Program Stażowy w prężnie rozwijającej się firmie inwestycyjnej
- Szybką ścieżkę rozwoju umożliwiającą osiąganie wysokiego wynagrodzenia. Pełne 3-tygodniowe szkolenie z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
- Wsparcie profesjonalistów w starcie na rynku nieruchomości i regularny feedback
- Elastyczny czas pracy i świetną atmosferę w zespole
- Ciągły, dalszy program szkoleniowy dedykowany naszym stażystom
- Pomoc w uzyskaniu licencji Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami
- Ciekawe, samodzielne i rozwojowe projekty
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenie na okres 3-6 miesięcy z otwartym zainteresowaniem na kontynuowanie współpracy po Programie
Property Advisor
Twój zakres obowiązków
- Aktywne pozyskiwanie ofert nieruchomości
- Przygotowywanie ofert nieruchomości
- Prezentowanie nieruchomości przeznaczonej do kupna, sprzedaży
- Matchowanie stron transakcji: klienta kupującego i sprzedającego
- Praca przed komputerem, jak również w terenie
- Przygotowywanie dokumentacji do transakcji
- Podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją
- Współpracowanie z innymi podmiotami działającymi na rynku nieruchomości
- Monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie ich w środowisku firmy
Nasze wymagania
- Zainteresowanie branżą nieruchomości
- Samodyscyplina i dobra organizacja pracy własnej
- Łatwość w budowania relacji z klientem
- Wysoka kultura osobista
- Zaangażowanie
To oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja
- Elastyczny czas pracy
- Program szkoleń wewnętrznych
- Pełne wsparcie i pomoc przy starcie na rynku nieruchomości
- Dział analiz, który jest zawsze na bieżąco z rynkiem nieruchomości
- Partnerski stosunek pracy w energicznym i kreatywnym zespole
- Kartę Multisport
- Możliwość uzyskania dodatkowego przychodu przy realizacji statystyk
- Atrakcyjny program poleceń pracowniczych
Nie znalazłeś oferty dla siebie?
Wyślij nam swoje CV na rekrutacja@vea.pl
Dlaczego warto?
Rozwój i praca z najlepszymi specjalistami
Pełne wsparcie od samego początku
Jasne zasady
Elastyczne godziny pracy
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!